11/18/2012

Jonne on tullut takaisin <3 Phihihihi n____n

Tää päivä mateli. Mä oon nukkunu aivan liian vähän (sain unta vasta joskus 04.50 jälkeen) ku Damsku heräs 07.00 ni ihan nauratti. Stupid me. Stupid. Siitä sitten rupeilinki siivoomaan. Ruokaakin tein, niin että Jonne pääs sit valmiisen pöytään, koska toki katoin pöydän valmiiksi hihi :-)

kattaus :-D

Damsku heräs päikkäreiltä liian myöhään koska se nyt ei aikasin suostunut nukkumaankaan mennä. Mä siis olin laittamassa jo ruokaa ku rupes kuuluu hirvee poksuminen! Ja kun mä näin keittiön ikkunasta ne ilotulitukset, ni jäi ruuanlaitto kesken, ja äkkii menin herättää Damskun, että seki näkee ne :-)




Ja ihana mies toi mulle tuliaisii :-) Sieltä tuli taas säkillinen karkkia ja sit hajuvesi ! :o wow!! Se sano et se teki ihan uuden aluevaltauksen ni ei oikeen tiiä sit että tykkäänks mä vai en. Mut toi on tosi hyvän tuoksunen :-) kika kika :-)

Nyt mä meen hykertelee tonne sohvalle Jonnen seuraks. Bye!


Mahtavin muiskauksin,

Marikae

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti